Online Marketing Blog

Online Marketing Blog

Online Marketing Blog

A Facebook / Meta 3 legjobb hirdetési típusa

2023. február 10. - online szakértő

A Meta 3 legjobb hirdetési típusa az online értékesítés fellendítéséhez

Válaszd ki a használni kívánt hirdetéstípust, és javaslatot teszünk, hogyan érdemes beállítani a kampányodat.

A kampány beállítása

Tudományos marketingtesztjeinkből kiderült, hogy ügyfeleink ezeket az ajánlásokat követve, a Meta-képpont és a Konverziók API beállításával tudták a legnagyobb növekedést elérni az online értékesítés terén.

A tiédhez hasonló kisvállalkozások már tapasztalják az eredményeket.

A férfi luxuslábbelikkel foglalkozó TAFT Clothing márka 447-tel tudta növelni a vásárlások számát, és 14 pontos növekedést értek el a hirdetésfelidézés terén a Konverziók API használatával a konverziós Meta-hirdetési kampányukban.

A konverziós hirdetés futtatásához szükséges eszközök

Ezek az eszközök együtt segíthetnek mérni az ügyfelek tevékenységét a webhelyeden és így optimalizálni a hirdetési ráfordításaidat.

Meta-képpont

Egy rövid kód, amelyet elhelyezhetsz a webhelyeden, és amely segíthet javítani a hirdetéseid eredményeit, pontosabban mérni az eredményeket és új közönséget kialakítani a hirdetéseid célzásához.

A bejegyzés trackback címe:

https://profitonlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1018044886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása