Black hat SEO amit ne csinálj!
Black Hat SEO taktikák
A következő SEO-taktikák fekete kalaposnak számítanak, és egyáltalán nem szabad őket alkalmazni, ha a Google és más keresőmotorok előtt a fedélzeten akarsz maradni:
Tartalom-automatizálás
Átjáró oldalak
Rejtett szöveg vagy linkek
Kulcsszótömés
Versenytárs bejelentése (vagy negatív SEO)
Alattomos átirányítások
Cloaking
Link sémák
Vendégposztoló hálózatok
Linkmanipuláció (beleértve a linkek vásárlását)
Cikkek pörgetése
Linkfarmok, linkkerekek vagy linkhálózatok
Rich Snippet Markup Spam
Automatizált lekérdezések a Google-nak
Oldalak, aldomainek vagy domainek létrehozása duplikált tartalommal
Rosszindulatú oldalak, például adathalászat, vírusok, trójaiak és egyéb rosszindulatú programok.
Hogyan jelentse a Black Hat SEO-t
Két okból jelentheti a fekete kalapos SEO-t. Vagy rosszindulatú hackelés, vírus vagy negatív SEO-kampány révén támadták meg a webhelyét, vagy spam linkekből álló negatív SEO-kampány, vagy spam webes eredményeket lát egy olyan versenyképes kulcsszóra, amelyre a webhelye rangsorol. Ez utóbbi esetben a Google Webmester Eszközökön keresztül webspam-jelentést tehet. Kérjük, hogy ezt az eszközt diszkréten használja. A SPAM nem áll a keresési pozíciók felett! A webspam hamis bejelentése fekete kalapos SEO-nak minősülhet.
Abban az esetben, ha webhelyét rosszindulatú hackelés, vírus vagy malware támadás érte, kérje a rosszindulatú kód eltávolítása után a malware felülvizsgálatát.
Abban az esetben, ha webhelye egy negatív SEO-kampány célpontja, amely spammelő linkekből áll, használja a Google Webmester Eszközökben található Linkek letiltása eszközt, miután megpróbált kapcsolatba lépni azokkal a webmesterekkel, akik ezeket a linkeket az Ön webhelyére irányítják, hogy eltávolíttassa őket.
Miért kell elkerülnie a fekete kalapos SEO-t?
A fekete kalapos SEO-taktikák miatt webhelyét kitilthatja a Google és más keresőmotorok.
Bár rövid távon lehet némi siker a webhelye látogatottságának növekedése révén, a Google büntetései egyre kifinomultabbak, és pusztító hatással lehetnek a rangsorolásra és a látogatottságra. Mivel naponta több százmillió felhasználó keres a Google-on, tényleg megengedheti magának, hogy indexeljenek