Szinte Romulus Loránd, az online marketing szakértő és SEO specialista, jelenleg a Profit Online márkáján dolgozik, amelynek fő fókuszában az online marketing és a keresőoptimalizálás áll. Több mint 19 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing menedzsment területén, és korábban olyan nagynevű cégeknél dolgozott, mint a DIGI TV és az OTP Pénztárak, ahol online marketing szakértőként tevékenykedett. Loránd pályafutása során jelentős tapasztalatot szerzett a prémium rendezvények szervezésében is, ami hozzásegítette ügyfélkörét – köztük nemzetközi márkákat és hazai webshopokat – a teljes körű, online és offline kampányok lebonyolításához.
2009-ben szerezte meg második diplomáját online marketing menedzserként, Damjanovich Nebojsa osztályában, és 2010-ben vált Google Advertising Professional szakértővé. Ugyanebben az évben társtulajdonosként csatlakozott a WProdukció ügynökséghez, majd 2011-ben megszervezte Magyarország első Facebook marketing szemináriumait, amely felhívta a figyelmet a közösségi média jelentőségére.
Az elmúlt években a mesterséges intelligencia, az AI SEO és a marketing automatizáció felé fordult, és 2024-ben már marketing automatizációs szakértőként tevékenykedik az Edutus Egyetemen, ahol negyedik diplomáját szerezte.
Weboldalak: www.szinte.hu, www.profitonline.hu