A legjobb TikTok stratégiám

tiktok-3-billion-downloads-header.jpeg

A TikTok a leggyorsabban növekvő közösségi platform. Gyorsan a fiatalok által választott közösségi platformmá válik. Sőt, a "TikTok" szót ma már gyakran igeként használják a felhasználók, például: "TikTokoljunk ma együtt".

Sok márka döntött úgy, hogy TikTok jelenlétet szeretne. Mégis bizonytalanok abban, hogy mit is kellene tenniük. A TikTok annyira új, hogy sok márka és marketinges még mindig nem tudja, hogy mennyire fontos számukra, illetve milyen lehetőségeket kínál.

Itt vetettünk egy pillantást a TikTok-ban rejlő lehetőségekre. Válogatott TikTok marketingstratégiai tippeket kínálunk, amelyeket követhet, hogy maximalizálja a marketing sikerét a platformon.

 

"A legjobb TikTok stratégiám az instant sikerért"

Tervezz ki egy témát, amely érdekes és vonzó lehet a közönségednek.

Használj trendi zenéket és effekteket, amelyek kiemelik a videód látványos részeit.

Légy kreatív és eredeti, mert az emberek szeretik a váratlan és meglepő dolgokat.

Posztolj rendszeresen, hogy folyamatosan jelen legyél a felhasználók feedjében.

Használj releváns hashtageket, hogy megjelenj azoknak, akiket valóban érdekelhet a tartalmad. Sok más közösségi médiahálózathoz hasonlóan a TikTok-felhasználók is a hashtagekre támaszkodnak a videóik katalogizálásához és a klipek témák szerinti kereséséhez. Ha a felhasználók a képernyő alján található "Felfedezés" nagyítóra kattintanak, akkor a trending hashtagek szerint rendezett videók listáját látják.

Válaszolj az üzenetekre és kommentekre, mert ez segít a kapcsolatok építésében és a közösséged növelésében.

 

Rendszeresen kommentálj és bátorítsd a hozzászólásokat a hozzászólásaidhoz.
A legtöbb közösségi hálózathoz hasonlóan a TikTok is támogatja a felhasználók gyakori bevonását. A hozzászólások kiváló módot jelentenek ennek elérésére. Ideális esetben beszélgetéseket építesz ki a potenciális ügyfeleiddel.

A TikTok a hozzászólásokat a kapott kedvelések száma alapján rangsorolja, ezért győződj meg róla, hogy átgondolja a hozzászólásait, és értelmessé teszi őket. Kerüld a "szép videó" típusú, unalmas kommenteket.

Hasonlóképpen, szánj időt mások videóinak megtekintésére, és tegyél átgondolt megjegyzéseket hozzájuk.
A TikTok egyike azoknak a közösségi platformoknak, amelyek jutalmazzák a gyakori posztolást. Minél több videót posztolsz a TikTok-fiókodra, annál magasabb lesz a követőid száma.

Minél többször posztolsz, annál egyszerűbb lesz, hogy az emberek megtalálják a fiókodat, és úgy döntsenek, hogy követnek téged. A TikTok videók akár egy percesek is lehetnek. Nincs sok időd, hogy átadhasd az üzenetedet. És bármit is teszel, ne csak kirívó reklámokat tölts fel - még a hivatalos TikTok-hirdetéseknek is értéket kell nyújtaniuk a közönséged számára.

Azt akarod, hogy a videóid vizuálisan vonzóak legyenek, anélkül, hogy úgy tűnjön, mintha egy profi reklámügynökség készítette volna őket (még akkor is, ha egy ügynökséggel dolgoztál együtt, hogy segítsék a kreativitásodat).

Bár előfordulhat, hogy leírásaidat teaserként használod majd, a legtöbb esetben azonban egyértelmű leírást szeretnél adni arról, hogy mit kínál a videód a közönségnek. Ha lehetséges, fogalmazd meg úgy, hogy az emberek késztetést érezzenek a kommentelésre.

A jó leírás megírása a SEO szempontjából is elengedhetetlen. Lényegében azt szeretnéd, hogy a Tiktok tudja, miről szól a videód, amikor indexeli a klipped, és remélhetőleg javasolja azt a preferált közönségnek. Ne feledd, hogy a legfontosabb kulcsszavakat tartalmaznia kell a leírásokban, de legyen értelme, és ne csak véletlenszerű szóösszetétel legyen.

A képernyőn azonban csak ennyi hely áll rendelkezésre. A legjobb gyakorlat érdekében készíts rövid, frappáns leírásokat.

Megfontolhatod a YouTube, Snapchat, Instagram vagy Facebook számára készített videóinak újrafelhasználását, de ne feledd, hogy a TikTok egyperces időkorlátjába illeszkedjenek. Győződj meg róla, hogy a videód megfelel a TikTok-on megcélzott demográfiai célcsoportnak.

Kövesd ezeket a tippeket, és hamarosan te is csatlakozhatsz a TikTok sztárok táborához!