Sztár cukrász 8,2 millió követővel az Instán

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Cedric Grolet (@cedricgrolet) által megosztott bejegyzés

 

7 millió követő: Cédric Grolet cukrászmester kreatív használata hogyan segítette az Instagram-közönségének 180%-os növekedését 12 hónap alatt.7 millió követő:

Cédric Grolet cukrászmester kreatív használata hogyan segítette az Instagram-közönségének 180%-os növekedését 12 hónap alatt.

A neves cukrászmester, Cédric Grolet hosszú utat tett meg azóta, hogy az első Instagram-posztja, amelyben a Rubrik tortáját mutatta be, alig több mint 1000 kedvelést kapott. A séf szívből elfogadja, hogy az Instagram ma már a munkája része - az élete része. Ma már Cédric kreatív használata a Reeleknek - csak egy Reel 170 millió lejátszást ért el - kulcsfontosságú volt abban, hogy közönsége egy év alatt 4,5 millió új követővel 7 millióra nőtt. A siker receptje?

Olyan történeteket mesél, amelyek a szakmája értékein alapulnak. Legyen egyszerű. Légy hű önmagadhoz.Lejátszás -3:07


Az Instagram már a munkám, az életem része.
Cédric Grolet, @cedricgrolet
EredményekKövetői számok növekedése az Instagramon: 180%, 2,5 millióról 7 millióra 2022 májusa és 2023 áprilisa között.

 

ke_pernyo_foto_2023-08-29_23_39_13.png
Cédric szeptemberben posztolt egy tekercset, ami igazán áttörést hozott és felgyorsította a növekedését. Nézze meg alább, és nézze meg, hogy a Reel 170 millió lejátszást generált.


Követői számok növekedése a Facebookon: 63%-kal 528k FB követőre 323k-ról indulva 1
Nem kapcsolódó (nem követői) forrásokból származó lejátszások az IG-n: 81% 


Platformokon átívelő Reels ajánló hatása az FB-n: a napi megtekintések 350%-kal nőttek 160k-ról 720k-ra 3
1 Időkeret: 2022. május - 2023. április | 2 Időkeret: 2022. május - 2023. április: 2022. augusztus 18. - 2022. november 18. | 3 Időkeret: 2022. augusztus 18. - 2022. november 18: augusztus 15. 2022 - november 13. 2022
Lejátszás -0:26További megjelenítési beállításokHDVáltás teljes képernyőre Némítás
StratégiaCédric Grolet a párizsi Le Meurice (Palace Hotels) vezető cukrászmestere, emellett két üzlete van Párizsban és egy Londonban. Kiváló kézműves és művész, alkotásainak nagy része a gyümölcsökre és a hagyományos francia desszertek újraértelmezésére összpontosít.


A díjnyertes séf 2012-ben csatlakozott a Le Meurice-hoz, miután éveket töltött a cukrászat, a csokoládé és a fagylaltok terén szerzett képességeinek tökéletesítésével Franciaország különböző konyháiban. Ezek a készségek és a szakmája iránti szenvedélye, valamint a meleg és inspiráló előadásmód az, ami a Reels történetmesélését meghatározza. Ez aláhúzza Instagram-stratégiáját és sikerét is.
Az Instagramban az a csodálatos, hogy nincsenek határok. Megoszthatom a történetemet az egész világgal.

 

ke_pernyo_foto_2023-08-29_23_44_42.png
Cédric Grolet, @cedricgrolet


A hitelesség kulcsfontosságú legjobb gyakorlat, ezért Cédric a süteményei középpontjában álló értékekre összpontosít... az összetevőire, a technikájára, a mindennapi kreativitására.
Bármi legyen is a téma, én egy történetet akarok elmesélni. Próbálom egyszerűnek tartani... 100 százalékban én akarok lenni.


Cédric Grolet, @cedricgrolet


Az egyik Reel, ami ezt jól mutatja (170M lejátszással), azt mutatja be, ahogy az egyik csodálatos croissantját egy cappuccinóba mártja. De a Reel arról is szólt, hogy megossza a gyermekkorának egy pillanatát, a neveltetését, a nagymamáját és az igazi egyszerű örömöket, amiket ezek jelentettek.


Taktikailag Cédric figyelemmel kíséri az elkötelezettségi arányát, azt, hogy hány új követője lesz naponta, hogy felmérje a befolyását. Az Instagram insights fülét is használja, hogy megnézze, melyik országban élnek a nézők, hogy meghatározza azokat a módokat és piacokat, amelyeken növelni tudja az üzletét.
Egy másik taktika, amelyet Cédric jól hasznosít, az Instagram-felvételeinek ajánlása a Facebookon. Ez az egyik módja annak, hogy az egyik platformon elért sikert egy másik platform támogatására használja fel. Ez a platformokon átívelő ajánló eszköz megosztja az Ön Instagram Tekercseit ajánlott tartalomként a Facebookon, így potenciálisan olyan embereket is elér, akik nem követik Önt az Instagramon. A Facebook-nézők láthatják Cedric Instagram-markolatát, és követhetik őt az IG-n. Ezt bármely alkotó megteheti anélkül, hogy Facebook-oldallal rendelkezne!

 


Cédric inkább a megtekintésekre, mint a like-okra koncentrál. Úgy érzi, ez jobban táplálja a motivációját. És bár ő a süteményekért él, az Instagram Reels olyan munkaeszközt biztosít számára, amellyel megmutathatja kreativitását és az egyszerűség szeretetét, hogy növelje vállalkozását. Így foglalja össze: "Azok számára, akik használni szeretnék [az Instagramot], kreatívnak kell maradniuk, ez a fontos, és egyszerűnek. Kreativitás, egyszerűség, ez az, amit én gondolok".


Cédric stratégiájának puskája:1
Posztolj hitelesen: Légy 100%-ban önmagad
2
Fókuszálj a mindennapi kreativitásra
3
Hajolj bele a tekercsekbe
4
Ajánld az IG tekercseket az FB-n!
5
Helyezze előtérbe az elkötelezettséget
6
Merülj el az adatokban: használd fel a meglátásaidat!