7 Tik tok tipp sikeres kampányhoz

TikTok-hirdetések

A TikTok-on sikeres vállalkozások olyan hiteles tartalmat hoznak létre, amely szorosan összhangban van a közösséggel. Ahhoz, hogy a kreatív alkotások hatékonyak legyenek, érezniük kell, hogy a platformon születtek.

Íme 7 tipp a kiváló minőségű TikTok-hirdetések készítéséhez.

  1. Legyen teljes képernyős
    A TikTok egy magával ragadó, teljes képernyős élményt kínál. Azok a videók, amelyek a teljes 9:16-os képarányt használják, sokkal jobb benyomást keltenek, mint azok, amelyek rosszul illeszkednek a képernyőre. Ha újrahasznosítaná meglévő tartalmait, használja kreatív eszközeinket, hogy azokat TikTok-ra optimalizálja.

  2. Csinálj egy kis zajt! Hang nélkül semmit nem ér!
    A hang nélkülözhetetlen a TikTok élményéhez. Ez lehet zene, hang, vagy a kettő keveréke. A zene ritmusa, stílusa és hangulata segíthet közvetíteni a márka arculatát vagy a termékinformációkat. Ha TikTok-hirdetéséhez keres hangsávot, böngésszen a jogdíjmentes zenék között a TikTok alkalmazásban.

  3. Legyen rövid és kedves
    A TikTok reklámjának hossza kulcsfontosságú. A videóknak ésszerűen kell átadniuk az üzenetet, de összességében a rövidebb videók jobban teljesítenek. A TikTok lehetővé teszi, hogy az In-Feed videóhirdetések 5-60 másodpercesek legyenek, de a 21-34 másodperc az ajánlott hossza.

  4. A Lo-Fi működik a legjobban
    A TikTok-on a tartalomkészítéshez nincs szükség nagy gyártási költségvetésre. Egy mobiltelefon kamerája és a beépített ajánlatok, effektek, párosítva hiteles hanggal és teljes képernyős videóval, bőven elég ahhoz, hogy tartalmaid TikTok-értékűek legyenek. Fontos azonban, hogy a Lo-Fi nem egyenlő az alacsony minőséggel. A TikTok videók túlnyomó többsége a legjobb teljesítményt nyújtja 720p vagy annál nagyobb felbontásban.

  5. Mutasd és meséld el
    A promóciós tartalmak létrehozásakor többféleképpen is átadhatod az üzleti üzeneteket, amelyek összhangban vannak a natív TikTok-élménnyel:

    • Közvetlenül címezze a felhasználókat a kamerán keresztül
    • Használjon hangalámondást – beszélt vagy beszédből szövegbe formátumban
    • Rövid és informatív szöveg átfedéseket alkalmazzon
    • Tegye elérhetővé videóját zárt feliratokkal
  6. Használja a trendeket a kreativitás ösztönzésére
    Tanuljon a trendi TikTok-videókból, és szerezzen inspirációt hirdetési kreatívjaihoz. A népszerű trendek nyomkövetése segít megtalálni a legújabb interaktív hashtag-eket és trendeket.

  7. Együttműködés az alkotókkal
    A TikTok alkotói tudják, hogyan lehet márkás tartalmaidat vonzóvá tenni. A TikTok Creator Marketplace-en több ezer alkotó közül választhat, különböző árfekvésekben. Szűrje a keresést tartalmi téma, követők száma, hely és egyéb szempontok alapján, hogy megtalálja a tökéletes alkotókat története elmeséléséhez.

 

 tiktok-3-billion-downloads-header.jpeg