Milyen az új Youtube generáció?

Új kutatás: Mi számít Z generációs youtube nézőnek?

Youtube új generáció

 

 A Carat és az Archrival ifjúsági kulturális ügynökség új kutatása 3 fontos szempontot bont le a Gen Z nézők számára. Számukra a videó sokkal több, mint puszta szórakozás. Életük szerves részét képezi. Ez egy módja annak, hogy:  Kulturális pillanatokhoz juthatnak hozzá, különösen azokhoz, amelyekről élőben lemaradtak.   Kulturális pillanatok megragadása, különösen azoké, amelyekről élőben lemaradtak.A Z generáció részese akar lenni a trendeknek és a nagy pillanatoknak. De ezek gyakran rövid életűek. Az összefoglalók és a kulturális kommentárok segítségével a legfrissebb hírekről értesülhetnek.


  Merüljön el mindenféle érdeklődési kör és közösség mélyére.   Mély merülés mindenféle érdeklődési körbe és közösségbe.

A Z generáció nagyra értékel, hogy olyan tartalmakat és közösségeket kereshet, amelyek személyesen relevánsak. Így teremtik meg a hovatartozás érzését, amely a legautentikusabb énjüket tükrözi.


 Tapasztalja meg a hitelességet az alkotóktól - az általuk választott hírességektől.   Tapasztalja meg az alkotók - az általuk választott hírességek - hitelességét.A Z generációs YouTube-nézők 62%-a azt állítja, hogy azért kedveli a platform alkotóit, mert azok "valódiak és hitelesek1". Valós beszéd, átélhető történetek.


  Az Archrival szerint a Gen Z YouTube-nézők 74%-a egyetért azzal, hogy vannak olyan tartalmak a platformon, amelyeket máshol nem kapnak meg2.

Tehát még egy tartalommal teli világban is a Z generáció a YouTube-ot választja. 

A MÁRKÁK ÚJ LEHETŐSÉGEI A RÖVIDFILMEK FELHASZNÁLÁSÁRA A MÁRKÁK ÚJ LEHETŐSÉGEI A RÖVIDFILMEK FELHASZNÁLÁSÁRA  A Z generáció számára a rövidfilmek jelentik a zene, a kultúra és az önkifejezés találkozását.

Így vált Meghan Trainor #IAmYourMother című száma a magabiztosság himnuszává. Ahol a Gen Z ünnepli a fesztiválszezon iránti szeretetét. Ahol az újonnan felfedezett dalok vírusszenzációvá válnak.

Shorts


De a Shorts-szerelem nem csak a nézőkre korlátozódik - a márkák is izgatottak. Ezért a Shorts-hirdetések hamarosan elérhetőek lesznek a tudatosságnövelő kampányokban. És a bónusz: az elkövetkező hónapokban a Shorts olyan zenei csomagokat is kipróbál, amelyek mély rezonanciát váltanak ki a Gen Z-nél.

Beszéljen értékesítési csapatával, ha többet szeretne megtudni.

A nézői elvárások az alkotók által irányított tartalmak felé tolódtak el. A YouTube esetében tehát a hirdetők állnak a Gen Z szeretetének középpontjában. Nézzen meg 3 alkotót, akik a mai nézők által keresett változatosságot és mély relevanciát képviselik.   LARRAY LARRAY8,75 millió feliratkozó

Ki ne szeretne egy jót nevetni? Ezért fordulnak milliók a Larray-hoz a napi adag komédiáért. A nézők a disznócsatáktól kezdve a sülthalálig tudják, hogy remek szórakozásban lesz részük.

 LAUGH ALOUD  MissDarcei MISSDARCEI2.41M előfizető

Igen, ő az - a népszerű "Black Girl Tries" sorozat mögött álló alkotó. MissDarcei egy-egy pillantással osztja meg a koreai szépség iránti szeretetét. Tartalmainak vonzereje? Az önmagunk szépségét. 
MEGVESZI A LÁTOGATÓT  Asia Jackson ASIA JACKSON480K feliratkozó

Asia vlogjaival a rajongók valódi bepillantást nyerhetnek az életébe. Magával viszi a nézőket a nyaralások, a megbízások, és még a jóléti utazása során is. Nyílt, hiteles megközelítése az, ami magával ragadja a nézőket.